Followers

Testimonial

TESTIMONIAL
JOM BACA KOMEN2 KASTEME KAMI
JANGAN RAGU RAGU
JANGAN KETINGGALAN
JOM ORDER

SITI SARISMAHAN


Koleksi De'Niza....TQ so much to Zai for giving a great services all this time...for the past few months akak mnjadi customer, akak sgt puas hati with all the tudungs i bought and all my frens that bought from me...sgtttt2 la puas hati...Tudung2 semua cantekkkkk...kualiti bagusss....dan menepati citarasa terkini....harap service yg diberikan akan terus tiptop....TQ Zai.... btw...im wearing a tudung frm Koleksi De'Niza in this pic......

************************************************

DamianieL



saya suka membeli dan memborong tudung-tudung di Koleksi De'niza kerana harga tudung yang standard serta service perkhidmatan yang diberikan cukup teliti dan lebih efisyen serta memuaskan hati pelanggan.

****************************************************
WANR



Koleksi De'Niza..
tqvm atas servis terbaik dan pantas. Kualiti kain memang ummph....
saya suka malahan dapat tempahan dari kawan2!
Harap servis dan kualiliti yang terbaik


**********************************************
RWEEN



Salam, saya Rween, saya adalah antara pelanggan setia Koleksi Deniza. Saya mula melanggan tudung2 dan kain2 disini sejak dari tahun 2010 lagi. Sy adalah antara pemborong butik ini. Produk, fesyen dan kualiti yang baik dan corak yang cantik, terpilih adalah antara sebab saya terus melanggan produk2 mereka. Belian secara borong juga pada kadar yang berpatutan. Tahniah utk Koleksi Deniza. Thks.

No comments:

Post a Comment